Obecnie na stronie znajduje się 517910 osób online.

Login to your account

Register a new account

Naprzód cda 2020 Lektor PL

Odwiedzono: 62351

Janko i Bogdan, dwóch nastoletnich braci elfów postanawia zbadać, czy magia wciąż istnieje. Chłopcy otrzymują na 16. urodziny Janka zaklęcie, dzięki któremu będą mogli przywołać do życia swojego nieżyjącego tatę. Uda się im to jednak tylko połowicznie… Bracia mają 24 godziny, aby odnaleźć drugie pół ojca! Aby zaklęcie zadziałało w pełni będą musieli odszukać mapę Manticory, legendarnej, nieustraszonej wojowniczki.

Lista dostępnych źródeł

Tylko aktywne konta mają dostęp do sekcji z listą źródeł do filmu. Zaloguj się

Komentarze

Ola Tyburska Profil
Ola Tyburska
Super Dzięki
Jabuszko Profil
Jabuszko
Przyjemnie się ogląda :):):)
hooligan Profil
hooligan
Szczerze, super film. kocham
just_a_teen Profil
just_a_teen
film jakich setki 4/10
Clauud01 Profil
Clauud01
Fajny film...7/10
Wendigo Profil
Wendigo
pozdro dla administracji super robota!
Człowiek Ćma Profil
Człowiek Ćma
Dobry warto obejrzeć
kiss-my-axe Profil
kiss-my-axe
Mega film!
unlikemenow Profil
unlikemenow
Konkretny
Adorkowa Profil
Adorkowa
Spoko strona, oglądam na telewizorze i jakość jest super
quaker Profil
quaker
Jeden z lepszych odcinków. Ci co piszą mega nudny itp. to są osoby z gustem jakiejś badziwnej polskiej komedii i tyle xD Krytycy tak dobrego kina walcie sie na cyce, oprócz tego co to wrzucił. film jest genialny i nie ma co gadać.
Cascade Profil
Cascade
Słaby jak lato z radiem. Nic ciekawego. Wszystko można w tym filmie przewidzieć. 5/10
Niegodziwa Profil
Niegodziwa
film bardzo mi się podobał polecam wszystkim (-:

Dodaj komentarz